لزوم تبیین و تفسیر مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی

به گزارش مجله سایه، مدیرکل ورزش کرمان گفت: باید مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی تفسیر و تبیین گردد و ابعاد آن در جامعه به اطلاع عموم برسد.

لزوم تبیین و تفسیر مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی

به گزارش خبرنگار از ، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که با حضور الهیان رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بعضی از مسئولان استان در محل هتل پارس کرمان برگزار گردید، به روزرسانی مباحث مربوط به مشاوره، استفاده از ظرفیت علمی اساتید مجرب به منظور ارتقاء سطح آموزش و ایجاد وحدت رویه در مباحث مشاوره ای را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق بتواند شرایط بهتری را برای این حوزه و سمن های حوزه جوانان در استان کرمان که در این بخش فعالیت می نمایند، رقم بزند.

او اضافه کرد: طی این دوره، در کنار آموزش ها به مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی اشاره شد که جا دارد این دوره مقدمه و شروعی باشد برای اینکه مسائل تفسیر و تبیین گردد و بتواند ابعاد این موارد در جامعه خصوصا در مراکز مشاوره ای به صمع هم استانی ها برسد.

پاریزی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوب تری در بحث مسائل اجتماعی برای کشور مان تجربه کنیم.

او با اشاره به افتتاح پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم توضیح داد: در بحث بیانیه گام دوم با توجه به اینکه مباحث مربوط به بیانیه عمدتاً مربوط به جوانان و نقش جوانان در بیانیه است، امیدواریم جوانان کرمانی با مطالعه، تحقیق و ارائه طرح های مطلوب و متناسب با موضوعات بتوانند نقش خودشان را در این مبحث به خوبی ایفا نمایند و قطعاً این اتفاق در استان کرمان به خوبی رقم خواهد خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه پارسال شاهد افتتاح سه طرح ملی در استان کرمان بودیم، گفت: یکی از این طرح ها، سامانه ملی امید زندگی، یک سامانه مشاوره ای است که امیدواریم کار خود را با قوت بیشتری دنبال کند.

پاریزی اضافه کرد: دومین طرح، افتتاح شبکه ملی آسیب های اجتماعی بود که دبیرخانه این شبکه در کرمان است.

او توضیح داد: کنگره علمی مشارکت های اجتماعی هم سومین برنامه ای بود که اسفند ماه پارسال به میزبانی کرمان برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز هم شاهد اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی کرمان هستیم که آموزش هایی مطلوبی داشت و دوره تاثیرگذاری بود و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که داخل استان انجام خواهد شد، این مسئله بتواند به طور مستمر ادامه داشته باشد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: جوانان ما در جای جای میهن اسلامی با تأسی از سیره شهدا بتوانند پرچمدار عزت و اقتدار این کشور باشند و با هم افزایی دستگاه متولی در بخش ها مختلف، بتوانیم روز به روز شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان و کشور باشیم.

او با اشاره به آسیب هایی که امروز خانواده ها را نگران نموده است، اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی و خدمات مشاوره ای به هر عنوانی که در سطح استان انجام می گردد، به این امر یاری کنیم و بتوانیم در بحث کاهش آسیب های اجتماعی بازخورد کار خودمان را از دستگاه هایی که این آسیب ها را رصد می نمایند، بگیریم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8900

به "لزوم تبیین و تفسیر مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تبیین و تفسیر مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مسائل تک فرزندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید