قهر هافبک تراکتور، سرپیچی از دستور الهامی و بازگشت به تهران!

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز شب گذشته در یکی از حساسترین دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

قهر هافبک تراکتور، سرپیچی از دستور الهامی و بازگشت به تهران!

تراکتور در حالی بازی را واگذار کرد که در صورت برد، می توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند. با وجود این، پیش از دیدار با فولاد اتفاقاتی در اردوی تراکتور رخ داد که شاید در رقم خوردن این باخت هم بی تاثیر نبوده باشد.

رضا شکاری بازیکن جوان تیم تراکتور به دلیل اختلافاتی که با ساکت الهامی سرمربی این تیم پیدا کرده بود، اردو را ترک کرد و با تراکتوری ها حتی راهی خوزستان هم نشد.

شکاری در هفته های گذشته دقایق کمتری برای تراکتور بازی کرده بود. آخرین بار او از دقیقه 82 بازی با شاهین در هفته بیست و هشتم به میدان رفت و همین مسئله دلخوری و ناراحتی اش را در پی داشت.

این بازیکن جوان که انتظار داشته در هفته های گذشته در ترکیب ثابت قرار بگیرد، در دیدار با ماشین سازی هم جایی در میان 11 بازیکن اصلی تراکتور نداشت.

شکاری بر سر همین موضوع با ساکت الهامی به اختلاف می خورد و چالش هایی هم بین دو طرف رخ می دهد؛ تا جایی که وقتی الهامی از شکاری می خواهد در دقایق پایانی بازی با ماشین سازی به میدان برود، این بازیکن از تصمیم سرمربی تیم سرپیچی می کند و حاضر نمی شود به زمین برود.

ادامه این اختلافات باعث شد شکاری قبل از بازی با فولاد خوزستان اردوی تراکتور را ترک کند و به تهران بازشود. موضوعی که نشان می دهد تراکتور علاوه بر مسائل مدیریتی، در بحث ارتباط بین مربیان و بازیکنانش هم مسائلی داشته و شاید بتوان ناکامی تیم را در این عوامل جستجو کرد.

تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر با 50 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت ولی هنوز به واسطه حضور در جام حذفی، شانس کسب سهمیه آسیا دارد. تراکتور باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نفت مسجد سلیمان دیدار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4953

به "قهر هافبک تراکتور، سرپیچی از دستور الهامی و بازگشت به تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر هافبک تراکتور، سرپیچی از دستور الهامی و بازگشت به تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید