غایبان پرسپولیس مقابل فجر 2 رقمی شد

به گزارش مجله سایه، تیم فوتبال پرسپولیس که نایب قهرمانی اش در لیگ برتر تقریبا قطعی شده، در ملاقات پایانی لیگ از ساعت 20 فردا (پنجشنبه) مقابل فجرسپاسی شیراز در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت.

غایبان پرسپولیس مقابل فجر 2 رقمی شد

این در حالی است که با اعلام باشگاه پرسپولیس 10 عضو این تیم برای این مسابقه غایب هستند.

براساس اعلام باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار و شد، پرسپولیس با لباس های یکدست قرمز و دروازه بان مشکی و تیم فجر سپاسی با لباس های یکدست زرد و دروازه بان سفید در زمین حاضر شوند.

در این نشست بعلاوه اعلام شد که پرسپولیس سه بازیکن خودش را به علت محرومیت همراه نخواهد داشت. علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی با گرفتن کارت زرد در بازی قبلی پرسپولیس، چهار اخطاره شدند و آخرین بازی فصل را از دست دادند.

بعلاوه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین لحظات بازی برابر شهر خودرو از داور کارت گرفت و چهار اخطاره شد و از حضور روی نیمکت سرخپوشان در این بازی محروم است.

بدین ترتیب رضا اسدی، حامد لک و علی شجاعی (محروم)، وحید امیری (مصدوم) و مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف (حضور در اردوی تیم ملی)، 9 غایب پرسپولیس در آخرین بازی لیگ بیست و یکم هستند.

ملاقات برگشت 2 تیم پرسپولیس و فجر سپاسی فردا (پنجشنبه) در استادیوم آزادی و به میزبانی نماینده شیراز از ساعت 20 شروع خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11940

به "غایبان پرسپولیس مقابل فجر 2 رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایبان پرسپولیس مقابل فجر 2 رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید