سرمربی تایلند: بعضی بازیکنان چین مرا نگران می نمایند، امیدوار به صعود هستیم

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند از نگرانی خود پیش از بازی با چین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 اطلاع داد.

سرمربی تایلند: بعضی بازیکنان چین مرا نگران می نمایند، امیدوار به صعود هستیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 17:30 دقیقه فردا (یکشنبه - 30 دی) میان تیم های ملی تایلند و چین برگزار می گردد.

سیریساک یودیادتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر چین گفت: ما آماده این بازی سخت هستیم و زمانی که شما به چنین مرحله ای می رسید امیدواری برای ادامه صعود وجود دارد. تایلند با امید ادامه صعود در جام ملت های آسیا به مصاف چین می رود. بنابراین یکپارچگی ذهنی و جسمی در تیم ملی فوتبال تایلند مهم است. در بازی های مرحله گروهی اشتباهات زیادی را تجربه کردیم که اصلاح شدند. با برطرف این اشتباهات بازی به بازی بهتر شدیم و پیشرفت کردیم. این مسائل در بازی با چین نیز نمایان خواهند شد.

وی اضافه کرد: روحیه بازیکنان تایلند در شرایط کنونی بسیار خوب است زیرا نخست وزیر کشورمان نیز می خواهد به ما بپیوندد. از سویی طرفداران فوتبال در تایلند نیز هیجان زیادی به ما بخشیدند. مدت ها است که تیم ملی فوتبال چین را می شناسم و بازی های قبلی این تیم را برابر تایلند آنالیز کردم. البته چین دارای بازیکنانی است که شاید کمی مرا نگران کند اما این نگرانی می تواند تاثیر منفی در فرایند آماده سازی تایلند داشته باشد. بنابراین نمی خواهم صحبتی درباره خطرناک ترین بازیکنان چین داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در انتها گفت: از زمانی که به این سمت رسیدم شادی و عزم را میان بازیکنان مستعد تایلند مشاهده کردم. همه مشتاق بازی کردن هستند و می خواهند توانمندی های خود را نشان دهند. تایلند الان تیم تاثیرگذاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2220

به "سرمربی تایلند: بعضی بازیکنان چین مرا نگران می نمایند، امیدوار به صعود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تایلند: بعضی بازیکنان چین مرا نگران می نمایند، امیدوار به صعود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید