سامانه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام فراخوان طراحی و پیاده سازی یک نمونه آزمایشگاهی سامانه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی از شرکت های دانش بنیان داخلی و دانشگاه ها دعوت به همکاری کرد.

سامانه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی راه اندازی می گردد

در این فراخوان آمده است: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) طی 10 سال اخیر، با هدف توسعه دانش و فناوری بومی و ارتقا توانمندی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داخلی به منظور توسعه سامانه های هوشمند، اقدام به اجرای پروژه های پژوهشی متعدد در زمینه صیانت فرهنگی- اجتماعی با بهره گیری از سامانه های هوشمند نموده است.

اکنون با تکیه بر تجربیات پژوهشی در حوزه تحلیل ترافیک و با توجه به اهمیت شناسایی هوشمند ترافیک برنامه های کاربردی مختلف از جمله پیغام رسان، شبکه اجتماعی و بازی، لزوم بهره گیری از محصولاتی با این قابلیت در دستور کار قرار گرفته و بنابر این است که یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند شناسایی ترافیک برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)، طراحی، پیاده سازی و سپس ارزیابی گردد.

از این رو پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان که در حوزه تشخیص ترافیک نرم افزارهای کاربردی، فعالیت های منجر به توسعه فناوری بومی و یا فراوری محصول بومی انجام داده اند، دعوت می نماید تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت های خود و کلیاتی در مورد فناوری یا محصول خود را به این پژوهشگاه اعلام کند.

اطلاعات ارسال شده باید متعلق به محصول موجود و یا مربوط به فناوری بومی باشد.

هدف از این فراخوان، شناسایی شرکت های دانش بنیان و دانشگاه هایی است که توسعه دهنده فناوری بومی یا فراوریکننده محصولات بومی در حوزه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی است تا از توانمندی و قابلیت های آنها در این حوزه بهره برداری گردد.

اطلاعات مورد احتیاج برای همکاری شامل سوابق توانمندیها و زیرساخت های فنی و سرمایه های انسانی موجود می گردد. در همین حال مخاطبان باید عناوین فناوری ها و محصولات بومی و مستندات فنی و قابلیت های آن ها را نیز ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6722

به "سامانه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه شناسایی ترافیک نرم افزارهای کاربردی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید