دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است

به گزارش مجله سایه، فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می گردد. هر اتفاقی در خصوص تیم ملی فوتبال رخ می دهد را به وسیله سایت اعلام می کنیم و دلیلی ندارد علاقه مندان به فوتبال به وسیله رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد نمایند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال شایعه توافق با برانکو ایوانکوویچ برای راهنمایی تیم ملی ایران را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش سه، در پی برآورد های گسترده درباره ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتبال، شایعات جدی ای درباره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در این تیم مطرح شد که ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این مساله را در گفنگو با رسانه ها رد کرد.

شکوری در این باره به خبرگزاری آنا گفت: فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می گردد. هر اتفاقی در خصوص تیم ملی فوتبال رخ می دهد را به وسیله سایت اعلام می کنیم و دلیلی ندارد علاقه مندان به فوتبال به وسیله رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد نمایند.

وی اضافه نمود: من نمی دانم سایت های مختلف روی چه حسابی درباره تیم ملی فوتبال نظر می دهند و منبع خبری آن ها چیست که مدیران فدراسیون فوتبال با داشتن اختیارات اداری از این اخبار اطلاعی ندارند. مردم به شایعات توجهی ننمایند و بدانند هر فعل و انفعالی که در تیم ملی ایران رخ می دهد، اخبار آن توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می گردد و دیگر اخبار از سوی ما سندیت ندارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1763

به "دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید