خرید جدید پرسپولیس دردسر ساز شد

به گزارش مجله سایه، وکیل باشگاه خلیج فارس شیراز با بیان اینکه قرارداد برزگر با باشگاه پرسپولیس قانونی نیست، گفت: در صورت اثبات این قرارداد از آن ها شکایت می کنیم.

خرید جدید پرسپولیس دردسر ساز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید ناصر محزون در واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس بیان کرد:برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد شود. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

وی اضافه کرد: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواهان جذب برزگر شده بود، اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم نمایند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از آنالیز شرایط توافق نامه سه جانبه ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.

وی تاکید نمود: در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در خصوص مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل اقتصادی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی شد. در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می کرد.

محزون ادامه داد: در هفته ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1123

به "خرید جدید پرسپولیس دردسر ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جدید پرسپولیس دردسر ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید