خبرنگاران طرح استقبال از بهار در نسیم شهر اجرا شد

به گزارش مجله سایه، تهران - خبرنگاران- طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف نسیم شهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران شروع شد.

خبرنگاران طرح استقبال از بهار در نسیم شهر اجرا شد

به گزارش خبرنگاران، علی طلایی شهردار نسیم شهر روز سه شنبه در حاشیه این طرح با اشاره به اجرای این طرح به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان در آستانه سال نو، به خبرنگاران گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول با هدف زیباسازی منظر شهری و بصری شهروندان در آستانه سال جدید انجام شد.

وی اضافه نمود: بازپیرایش فضای سبز شهری از دیگر برنامه های استقبال از بهار بود که اجرایی شد.

به گفته طلایی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری و پاکسازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی برای چهارشنبه آخر سال برای جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالی در آماده باش هستند.

وی ادامه داد: نظافت و ضدعفونی حمل و نقل عمومی نیز در آستانه بهار در نسیم شهر انجام شد.

شهردار نسیم شهر دیگر خدمات را شامل ترمیم روکش آسفالت، نصب پایه چراغهای روشنایی، لایروبی جوی ها و تعویض و نصب علائم هدایت و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر را از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار مطرح کرد.

وی یادآور شد: نسیم شهر سکونتگاه اقوام مختلف است و حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری هم در این حوزه اجرای موسیقی و نوروز خوانی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه این طرح دواصله درخت به رسم یادبود توسط معاون امورعمرانی استانداری تهران دربلوار ولایت، غرس شد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7563

به "خبرنگاران طرح استقبال از بهار در نسیم شهر اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح استقبال از بهار در نسیم شهر اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید