خبرنگاران طرح استارتاپی در مراغه برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سایه، فمراغه - خبرنگاران - پنج جوان عضو خانه استارتاپی نیترو در راستای مقابله با شیوع کرونا در مراغه اپلیکیشن پرداخت سریع و هوشمند کرایه تاکسی را در این شهر راه اندازی کردند.

خبرنگاران طرح استارتاپی در مراغه برای مقابله با کرونا

فرماندار مراغه روز چهارشنبه در بازدید از نحوه استفاده و بهره برداری از این اپلیکیشن به خبرنگار خبرنگاران گفت: با شیوع بیماری کرونا، اهمیت خانه استارتاپ بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفت و جوانان خانه استارتاپ مراغه برای حذف پول نقد در کسب و روزانه دست به کار شدند.

حمید شکری اضافه کرد: تیم استارتاپی نیترو این اپلیکیشن را در تهیه کرده که در مرحله نخست برای بخشی از تاکسی های شهرستان قابل استفاده است.

وی به نحوه استفاده از این برنامه اشاره کرد و گفت: این اپلیکیشن به صورت نرم افزار در تمامی گوشی های اندروید قابل نصب بوده و علاوه بر آن کاربران می توانند از وب سایت این برنامه استفاده نیز استفاده کنند.

شکری گفت: همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر نرم افزارهای اندرویدی، کارت های هوشمندی نیز برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در مرحله بعد در نظر داریم برای نانوایی های شهرستان این برنامه را تعریف کنیم تا به طور کلی رد و بدل کردن پول نقد به عنوان یکی از عوامل انتقال ویروس را حذف کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور بتوانیم این اپلیکیشن را در تمامی اصناف شهرستان راه اندازی کنیم.

شکری اضافه کرد: در حال حاضر 2 هزار تاکسی در شهرستان فعالیت می کنند که تا خاتمه فروردین در صورت همکاری رانندگان و مردم 50 درصد تاکسی ها به این اپلیکیشن مجهز خواهند شد.

فرماندار مراغه گفت: خانه استارتاپ مراغه اواخر سال گذشته در شهرستان راه اندازی و در مدت یکسال از فعالیت خود اقدامات قابل توجه ای را در حوزه استارت آپ و جوانان انجام داده است.

شکری گفت: جوانان مراغه ای می توانند ایده های خود را در حوزه های کسب و کار و به خصوص راهکارهای پیشگیری از شیوع کرونا به خانه استارتاپ شهرستان ارسال کنند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

اپلیکیشن مراغهاپلیکیشن مراغه

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3214

به "خبرنگاران طرح استارتاپی در مراغه برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح استارتاپی در مراغه برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید