خبرنگاران توفان و بارندگی 30 میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد

به گزارش مجله سایه، گناوه - خبرنگاران - فرماندار گناوه گفت: توفان و بارندگی شدید روز گذشته طبق برآورد اولیه 30 میلیارد ریال به شبکه و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

خبرنگاران توفان و بارندگی 30 میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد

غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه کرد: بر اثر این حادثه 70 پایه برق و چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط آسیب دید و 2 دستگاه ترانس سقوط کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به تخریب پایه ها، برق بعضی روستاهای بخش مرکزی قطع شده بود که با کوشش نیروها و عملیات مدیریت برق شهرستان و نیروهای کمکی از استان بوشهر بجز روستای شول، کلر، کمالی و احمدحسین بقیه روستاهای شهرستان متصل شده است و مسئله ای ندارند.

وی گفت: نیروهای مدیریت برق شهرستان گناوه و کمکی استان بوشهر در روز گذشته به رغم هوای نامناسب و بارندگی اقدام به ایمن سازی، برطرف خاموشی ها و بازسازی شبکه های برق کردند.

فرماندار گناوه گفت: همچنین چندین جاده روستایی که به دلیل بارندگی شدید مسدود شده بود با فروکش کردن روان آب ها و کوشش راهداری و پلیس راه باز شده است.

وی اضافه کرد: بارندگی های شدید و جاری شدن روان آب های بالادست جاده ساحلی گناوه به بوشهر را از روز گذشته قطع نموده است اما پیش بینی می گردد بزودی باز گردد.

سرعت توفان روز گذشته در بندر گناوه 89 کیلومتر و بارش ها 90.2 میلی متر برآورد شده است.

بارندگی شدید همراه با تندر و رعد و برق یکشنبه در گناوه باعث آب گرفتگی خیابان ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر و محورهای ارتباطی برون شهری شد.

آب گرفتگی شدید علاوه بر نفوذ به چند منزل مسکونی، راه ورودی بعضی ادارات را مسدود کرد و باعث شد تا کارمندان نتوانند بموقع در محل کار حاضر شوند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6364

به "خبرنگاران توفان و بارندگی 30 میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توفان و بارندگی 30 میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید