حضور گل محمدی در کری خوانی سرخپوشان و انجام تمرین بانشاط پرسپولیس

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز چهارشنبه در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اگلا در دوحه قطر شروع شد. بازیکنان با دو دستگاه اتوبوس هتل را به مقصد محل تمرین، ترک کردند و چند دقیقه قبل از شروع تمرین، به کمپ اگلا رسیدند.

حضور گل محمدی در کری خوانی سرخپوشان و انجام تمرین بانشاط پرسپولیس

کار با توپ در دستور کار قرمزپوشان نهاده شد و بازیکنان در گروه های چند نفره، چالش های مختلفی را انجام دادند و با هم توپ را روی هوا نگه داشتند و با شوخی و خنده این برنامه های پیش از تمرین را انجام دادند.

یحیی گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن ها را گرم کردند.

بخش بعدی تمرین، انجام بازی آقاوسط بود که در سه گروه به اجرا در آمد و یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه ها حضور داشت و کری خوانی بالایی بین سرخپوشان شکل گرفته بود و بازیکنان با روحیه و شاداب بودند.

بخش های بعدی تمرین هم پاسکاری تحت فشار، تمرین گلزنی از راه های مختلف همین طور فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی بود. بازیکنان با آمادگی کامل در این تمرین حاضر بودند و تمرین هم در هوای مطبوع دوحه برگزار گردید. تمرین امروز حدود 80 دقیقه به طول انجامید.

سرخپوشان امروز تمرینات جدی و تحت فشاری را به نمایش گذاشتند. بعد از خاتمه تمرین هم، بازیکنان بدن ها را زیر نظر مربی بدنساز سرد نموده و با اتوبوس های اردو، به سمت هتل بازگشتند.

علی رغبتی و محمد علیپور اعضای هیات مدیره و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز در محل تمرین حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6503

به "حضور گل محمدی در کری خوانی سرخپوشان و انجام تمرین بانشاط پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور گل محمدی در کری خوانی سرخپوشان و انجام تمرین بانشاط پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید