جواب کی روش به مربیان امید: دروغگوها را دوست ندارم

به گزارش مجله سایه، چطور وقت کرد به روسیه بیاید و از تماشای بازی های تیم ملی لذت ببرد؟چطور وقت کرد به اردوی تیم ملی بیاید و با بازیکنان ملاقات کند اما تا به امروز وقت نکرده به ساختمان پک سر بزند؟

جواب کی روش به مربیان امید: دروغگوها را دوست ندارم

به گزارش خبرنگاران ،کارلوس کی روش درباره اظهارات اخیر رضا شاهرودی که گفته کی روش اجازه استفاده از کمپ تیم های ملی و ساختمان پک را به تیم امید نمی دهد و همچنین گلایه های حمید استیلی گفت:من لباسم 4 جیب دارد.یک جیب را برای ساختمان پک گذاشتم و جیب پایین تر را برای زمین کمپ تیم های ملی.جیب دیگر را برای مقام ها و جام هایی که به دست خواهیم آورد قرار داده ام و ... تا بتوانم همه اینها را با خود به منزل ببرم. فقط الان دنبال یک مهندس هستم که ببینم چطور اینها را در جیبم جای دهم!

او ادامه داد: دو سال پیش وقتی ساختمان پک آماده شد جلسه ای با مسوولان فدراسیون در محل ساختمان پک داشتیم.در آن جلسه کادر تیم ملی زیر 17 سال، کادر تیم ملی بانوان و تیم ملی زیر 23 سال نیز حضور داشتند.تک تک آنها محل هایی (دفتر کار) برای خود در اینجا انتخاب کردند اما تا به امروز هیچ یک از آنها در دفتر خود حضور پیدا نکردند و این دفترها همانند همان روز اول افتتاح ساختمان پک است. دلیل ساختن این ساختمان این بوده که تمام تیم های ملی از آن استفاده نمایند.من در این ساختمان با علی پروین، وینفرد شفر و علی دایی دیدار کردم و شخصا به آنها گفتم حتی باشگاه ها هم در صورت لزوم می توانند از امکانات ساختمان پک استفاده نمایند. این زمین کمپی هم که آماده شده فرصت خوبی است تا تمام تیم های ملی از آن استفاده نمایند.

کی روش گفت:اینکه استیلی ادعا می نماید نتوانسته برای دیدن ساختمان پک به آنجا برود به این دلیل بوده که احتمالا سرش خیلی شلوغ است.او چطور وقت کرد به روسیه بیاید و از تماشای بازی های تیم ملی لذت ببرد؟چطور وقت کرد به اردوی تیم ملی بیاید و با بازیکنان ملاقات کند اما تا به امروز وقت ننموده به ساختمان پک سر بزند؟ ایشان خودشان در این مورد شرح خواهند داد.به غیر از این موارد مدارکی داریم که ثابت می نماید این تیم ها از امکانات ساختمان پک استفاده نموده اند.اینکه می گویند من چه مسئله ای با تیم امید دارم تاکید می کنم من در زندگی ام مسئله ای با شخصی ندارم اما افرادی را که دروغ می گویند را دوست ندارم.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 73

به "جواب کی روش به مربیان امید: دروغگوها را دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب کی روش به مربیان امید: دروغگوها را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید