برندگان مدال برنز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی معین شدند

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/خراسان شمالی طی آخرین روز از برگزاری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مسابقات رده بندی کشتی پهلوانی برای کسب مقام سوم و مدال برنز برگزار و برندگان آن تعیین شدند.

برندگان مدال برنز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی معین شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

طی این دور از رقابت ها در وزن 60 کیلوگرم کشتی گیران بنگلادشی و آذربایجانی به رقابت پرداختند که کشتی گیر بنگلادشی مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 70 کیلوگرم کشتی گیر کشور ترکیه با بنگلادش و کشتی گیر کشور ایران با اوگاندا به رقابت با یکدیگر پرداختند که کشتی گیرهای ایرانی و ترکیه ای مقام سوم مشترک را کسب کردند.

کشتی گیر ایرانی با کشتی گیر بنگلادش برای کسب مقام سومی در وزن 80 کیلوگرم به یکدیگر رفتند که کشتی گیر بنگلادشی به پیروزی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن 90 کیلوگرم نیز کشتی گیران کشورهای بنگلادش و زیمباوه و کشتی گیران افغانستان و عراق به رقابت پرداختند که کشورهای عراق و بنگلادش به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

کشتی گیران کشورهای اوکراین و تانزانیا در وزن مثبت 90 کیلوگرم و ایران و تاجیکستان در وزن 120 کیلوگرم نیز به مصاف یکدیگر رفتند که کشتی گیران تانزانیا و تاجیکستان مدال برنز را از آن خود کردند.

مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد از 30 دی ماه شروع شد و امروز دوم بهمن ماه به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2453

به "برندگان مدال برنز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مدال برنز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید