بالاترین تخفیف&zwnjهای آجیل شب یلدا را از بارجیل بخواهید!

به گزارش مجله سایه، مراسم شاد و صمیمی شب یلدا یکی از نمادهای فرهنگ غنی ما ایرانیان است و توانسته تا به امروز، در آخرین شب آذرماه هر سال، بسیاری از خانواده ها را ترغیب به برگزاری آن کند. اما متاسفانه امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا، فامیل و دوستان برای حفظ سلامتی اعضای خانواده خود امکان جمع شدن در کنار یکدیگر را ندارند. تیم بارجیل با در نظر دریافت این مساله، تصمیم گرفته است با کلی اتفاق خوب و جایزه و ارائه پک های جذاب انواع آجیل و خشکبار یلدایی، لبخند را در این شب به خانه های شما بیاورد و تا حدود زیادی بتواند فضای هر سال شب یلدا در دورهمی های خانوادگی را برای شما در شرایط قرنطینه تداعی کند. چرا که همه ما می دانیم، آجیل، خشکبار و انواع تنقلات، جز جدایی ناپذیر شب های یلدا هستند. مطمئن باشید که از دیدن جایزه ها و پک های جذاب شب یلدا بارجیل شگفت زده خواهید شد. پیشنهاد می کنیم در این روزهای واپسین تا شب یلدا، حتما به وب سایت فروشگاه بارجیل سری بزنید و خودتان قیمت، کیفیت و تنوع محصولات آن را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید.

بالاترین تخفیف&zwnjهای آجیل شب یلدا را از بارجیل بخواهید!

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

مشاهده محصولات و پکیج های جذاب یلدای بارجیل با تخفیف های شگفت انگیز

یکی دیگر از دلایلی که امسال فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع آجیل، خشکبار و تنقلات بارجیل را ترغیب کرده که متفاوت با هر سال برای شب یلدا عمل کند و ایده های جالب تری برای مفرح کردن فضای هر خانه ارائه دهد؛ این است که خانواده ها را تشویق کند که از منزل خود خارج نشوند و به همان جمع کوچک و خانوادگی خود اکتفا کنند. شعار امسال بارجیل برای شب یلدا دور از هم ولی با هم می باشد و سلامتی مردم عزیز کشور برای ما در اولویت است!

بارجیل رکوردار فروش آنلاین آجیل یلدا در سال گذشته

طبق آمار ارائه شده، بارجیل توانست شب یلدای سال گذشته، رکوردار فروش اینترنتی و آنلاین آجیل در کشور شود که واقعا برای ما باعث افتخار است. بارجیل به این اصل وفادار است که هر چه تا به الان بدست آورده، حاصل اعتماد شما عزیزان است. امسال نیز امیدواریم با وجود ایده های جالب بیشتر، جایزه و پک های جذاب آجیل یلدا و خشکبار، این اتفاق دوباره تکرار شود و در کنار یکدیگر شب یلدای بی نظیری را با وجود تمامی محدودیت ها تجربه کنیم.

مشاهده پیج اینستاگرام بارجیل

با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، امکان ارسال رایگان به تهران و ارسال سریع به سراسر ایران

تمامی محصولات در نظر گرفته شده بارجیل برای شب یلدا، طبق پروتکل های بهداشتی تهیه و در بسته های دوستدار محیط زیست ویژه بارجیل عرضه می شوند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و متمایز فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین آجیل، خشکبار و تنقلات بارجیل نسبت به بقیه این است که در آن امکان ارسال رایگان سفارشات به سراسر کشور وجود دارد و در تهران نیز به محض ثبت سفارش، طی یک روز می توانید محصول را درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید البته اگر قبل ساعات اداری سفارشتان را ثبت کنید . بارجیل در تهران اقدام به ارسال vip یا چندساعته کرده که با پرداخت هزینه میتوانید ظرف کمتر از چند ساعت آجیل خود را تحویل بگیرید. بدین شکل با توجه به شیوع فعلی ویروس کرونا در کشور و به خصوص مراکز خرید، دیگر نیاز به مراجعه حضوری برای خرید آجیل، خشکبار و تنقلات شب یلدا نخواهید داشت و به راحتی فقط با مراجعه به وب سایت فروشگاه بارجیل و انتخاب محصول مورد نظر خود، آن را به صورت رایگان و سریع دریافت خواهید کرد. حتی می توانید برای اشتراک شادی خود در این شب، محصولات متنوعی از آجیل یلدایی و خشکبار بارجیل را برای دوستان خود ارسال کنید.

تخفیف های شگفت انگیز اجیل یلدا با بارجیل

متاسفانه مطلع شده ایم که بسکمک از خانواده ها به دلیل شرایط مالی فعلی حاکم بر کشور، از خرید آجیل و خشکبار برای شب یلدا و برگزاری مراسم آن در کنار اعضای خانواده خود منصرف شده اند. این مساله از دید مدیریت فروشگاه بارجیل نادیده گرفته نشده و تصمیم گرفته شده است که برای شب یلدا محصولات تازه و دستچین بارجیل در بهترین رنج قیمت عرضه شوند. علاوه بر آن جایزه های بسکمک نیز برای آن شب در نظر گرفته شده است که شاید شما برنده آن ها باشید. پس فرصت خرید آجیل یلدا را از خود نگیرید و با هر شرایط مالی که هستید، حتما به فروشگاه بارجیل سری بزنید.

امسال شب یلدا، دور از هم ولی با هم در کنار بارجیل

به صراحت می توانیم بگوییم که آجیل یلدای بارجیل که دارای مغز بادام، بادام منقا با پوست، بادام هندی، پسته، گردو، انجیر، کشمش سبز و مویز است؛ از نظر کیفیت، تازگی و طعم منحصر به فرد می باشد. دیگر انواع آجیل طعم دار آن را نیز نمی توانید در هیچ فروشگاه دیگری پیدا کنید، زیرا فرمولاسیون آن ها حاصل ذهن خلاق تیم قوی بارجیل است. نمونه هایی مانند آجیل مخلوط کاری، آجیل مخلوط باربیکیو، بادام زمینی برشته پاپریکا، مغز بادام برشته عربی، بادام هندی با روکش کچاب، مغز پسته برشته زعفرانی، مغز فندق برشته فلفلی و غیره. هدف اصلی تیم خلاق بارجیل در شب یلدای امسال این است که دنیای طعم و مزه اصیل و تازه را به کمک آجیل های ساده و طعم دار شده با ادویه های شرقی، در این طولانی ترین شب سال به شما هدیه کند تا برای لحظاتی حال متفاوتی را حس کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6404

به "بالاترین تخفیف&zwnjهای آجیل شب یلدا را از بارجیل بخواهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین تخفیف&zwnjهای آجیل شب یلدا را از بارجیل بخواهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید