انتقاد طرفداران پورتو از کونسیسائو به دلیل نیمکت نشینی طارمی خبرنگاران

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم فوتبال پورتو به دلیل نیمکت نشینی طارمی و چند بازیکن دیگر در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مورد انتقاد طرفداران نهاده شد.

انتقاد طرفداران پورتو از کونسیسائو به دلیل نیمکت نشینی طارمی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال میان تیم های پورتو و براگا برگزار گردید و در خاتمه پورتو که در بازی رفت به تساوی یک - یک رضایت داده بود، با قبول شکست 3 بر 2 از گردونه رقابت ها کنار رفت.

مهدی طارمی که در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون یک شانس مسلم گلزنی را از دست داده بود، با تصمیم کونسیسائو کار را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 28 فرصت حضور در ترکیب پورتو را به دست آورد.

این تصمیم سرمربی 46 ساله پورتو که بعضی از طرفداران این تیم از آن به عنوان اقدامی برای تنبیه طارمی به دلیل فرصت سوزی در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون یاد کردند، با انتقاد بعضی از طرفداران پورتو روبرو شد و آن ها معتقد بودند که طارمی باید از ابتدا در ترکیب به میدان می رفت.

یکی از طرفداران پورتو در این باره اظهار کرد: نیمکت نشینی بازیکنانی مانند زیدو، سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی در بازی نیمه نهایی جام حذفی چه توجیهی دارد؟ کونسیسائو دوست دارد همه چیز را پیچیده کند.

طرفدار پورتو نیز با تمجید از مهاجم ایرانی تیمش مطرح نمود: موسی مارگا دست و پا چلفتی است. جالب بود که طارمی در ترکیب اصلی نبود، در حالی که هیچ مهاجمی در پرتغال نمی تواند مانند او از فضای اطراف خود استفاده کند. سبک بازی طارمی شبیه مایکل آنتونیو و لوکاکو است. او بازیکنی است که می تواند در بازی تفاوت ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7337

به "انتقاد طرفداران پورتو از کونسیسائو به دلیل نیمکت نشینی طارمی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد طرفداران پورتو از کونسیسائو به دلیل نیمکت نشینی طارمی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید