آخرین شرایط اردوهای پارالمپیکی ها

به گزارش مجله سایه، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: هنوز دستورالعملی از سوی وزارت ورزش برای برگزاری اردوها در رشته های انفرادی به کمیته ملی پارالمپیک ابلاغ نشده است.

آخرین شرایط اردوهای پارالمپیکی ها

هادی رضایی، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای برگزاری اردوها در رشته های انفرادی منتظر دستورالعمل وزارت ورزش هستیم تا ببینیم نحوه برگزاری اردوها باید چگونه و براساس چه پروتکلی باید باشد تا سلامتی ورزشکار به خطر نیفتد.

وی گفت: اگر قرار باشد ما اردوها را در هتل یا کمپ تیم های ملی برگزار کنیم باید شرایط برگزاری آن را وزارت ورزش به ما توضیح دهد تا براساس آن دستورالعمل و با رعایت بهداشت فردی اردوها را برپا کنیم. به عنوان مثال در رشته وزنه برداری ما برای هر وزنه بردار یک ست میز اختصاصی نداریم که هر ورزشکار روی میز اختصاصی خود وزنه بزند یا ورزشکاران دوومیدانی که به تنهایی نمی توانند کار بدنسازی انجام دهند مجبورند چند نفری وارد سالن بدنسازی شوند مگر این که اردوها به صورت غیرمتمرکز برگزار شود تا هر ورزشکار به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان خود به فعالیت ورزشی بپردازد.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: وزارت ورزش باید به ما دستورالعمل بدهد تا براساس آن تکلیف خود را در خصوص نحوه برگزاری اردوها، محل اسکان ورزشکاران، تغذیه و... بدانیم. ما اگر بخواهیم برای وزنه برداران خود اردو برگزار کنیم حداقل باید ده نفر وارد اردو شوند و این شرایط را برای برگزاری اردو سخت می کند.

وی در انتها همچنین درباره صحبت های شعبانی بهار در خصوص جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی گفت: فدراسیون تیروکمان اگر به دنبال جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی است باید درخواست خود را به صورت کتبی به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کند تا درخواست آنها مورد بررسی قرار بگیرد ما از طریق رسانه ها که نمی توانیم در جریان جذب مربی خارجی برای نعمتی از طریق فدراسیون تیروکمان قرار بگیریم. چون هزینه جذب مربی خارجی برای این ورزشکار با کمیته ملی پارالمپیک است باید فدراسیون درخواست خود را به صورت کتبی به ما اعلام و سپس نسبت به جذب مربی خارجی اقدام کند. ما برای جذب مربیان پارالمپیکی آیین نامه داریم و مطابق آیین نامه عمل می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4041

به "آخرین شرایط اردوهای پارالمپیکی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط اردوهای پارالمپیکی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید