چهار طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درمیان افتتاح شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از هفته دولت و با حضور علی اسماعیلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و محمد بشیری زاده، فرماندار درمیان چهار طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد و 750 میلیون ریال در روستاهای بخش قهستان به بهره برداری رسید که دو هزار و 643 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

چهار طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درمیان افتتاح شد

فرماندار درمیان در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: گاز رسانی به 21 روستای شهرستان درمیان با اعتبار بالغ بر 114 میلیارد و 500 میلیون ریال و یک هزار و 595 خانوار بهره مند انجام گردیده است.

محمد بشیری زاده اضافه کرد: همچنین امروز مدرسه سه کلاسه روستای کوشکک با اعتبار سه میلیارد ریال و 220 خانوار بهره مند افتتاح شد.

وی، افتتاح راه روستایی توتکری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 250 میلیون ریال و 78 خانوار بهره مند و افتتاح پروژه آب رسانی به روستاهای تخته جان، خونیکسار و سراب با هزینه کرد 55 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های افتتاح گردیده در این روز دانست و اضافه کرد: در هفته دولت با بیان خدمات دولت د رروستاهای مرزی و محروم باید امید را در شرایط جنگ اقتصادی در جامعه زنده نگه داریم.

فرماندار درمیان اظهار داشت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 44 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و در 30 روستای شهرستان نیز در حال اجرا است که برخی از آنها تا سرانجام امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بشیری زاده توضیح داد: با توجه به حضور والی فراه در استان خراسان جنوبی ضروری است در مورد بازگشایی بازارچه مرزی میل 73 رایزنی های لازم انجام گردد تا شهرستان درمیان از بن بست و رکود اقتصادی خارج گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 26

به "چهار طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درمیان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درمیان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید