پرسپولیسی ها منتظر خوش قولی باشگاه

به گزارش مجله سایه، باشگاه دنبال آن است که سومین قسط اسپانسر را دریافت نموده و بار دیگر حساب بانکی بازیکنان را شارژ کند اما این بار هم بیش از 15 درصد به پرسپولیسی ها نمی رسد.

پرسپولیسی ها منتظر خوش قولی باشگاه

یک نیم فصل از لیگ هجدهم گذشته و به صورت قانونی، بازیکنان هر تیم باید تا حدود 50 درصد دریافتی داشته باشند. به قول فوتبالی ها، تسویه جاری شان باید به روز شده باشد و بد نیست بدانید عمده اعتراض بازیکنان پرسپولیس این است که باید بیش از 50 درصد دریافتی داشته باشند.

در واقع قرمزها معتقدند در نیم فصل اول نه فقط در لیگ برتر، بلکه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفتند و آپشن های بیشتری برای شان فعال شده است. به ویژه که تا فینال لیگ قهرمانان 2018 هم پیشروی کردند و به صورت طبیعی، آپشن قراردادشان که همان پاداش است، در این مورد باید پرداخت گردد. در این صورت، دریافتی شان به بیش از 50 درصد می رسد که خواسته واقعی و فعلی بازیکنان پرسپولیس هم همین است. آن ها می گویند در این فصل بیش از 23 تا 30 درصد دریافتی نداشته اند و این در حالی است که اتفاقات مهمی را رقم زدند و تهدید، پاسخ خوبی برای مطالبه به حق آنها نبود.

البته باشگاه دنبال آن است که سومین قسط اسپانسر را دریافت نموده و بار دیگر حساب بانکی بازیکنان را شارژ کند اما این بار هم بیش از 15 درصد به پرسپولیسی ها نمی رسد. یعنی آن ها با وجود دریافت پول، به ادعای خودشان حتی به 50 درصد دریافتی هم نزدیک نمی شوند که این اتفاق، شرایط را برای پرسپولیس سخت تر می نماید.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 128

به "پرسپولیسی ها منتظر خوش قولی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها منتظر خوش قولی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید