همه اجرائیات بانکی علیه واحدهای تولیدی فعال در لرستان متوقف شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، جعفر بدری در جلسه شورای قضایی استان که در سالن جلسات دادگستری لرستان برگزار گردید ضمن اشاره به این موضوع که حضور تعزیرات حکومتی و دادستان در سطح بازار باید محسوس و به صورت مستمر و روزانه باشد، گفت: حضور نهاد های نظارتی در بین مردم و بازار سبب می گردد تا مردم از بابت تامین مایحتاج و نظارت و عدم سوء استفاده سود جویان خیالشان راحت باشد.

همه اجرائیات بانکی علیه واحدهای تولیدی فعال در لرستان متوقف شد

وی با اشاره به اینکه تشریفات شکایات مردمی به تعزیرات باید حذف گردد، اضافه کرد: باید در سریع ترین زمان به شکایات واصله به تعزیرات رسیدگی و با متخلفین برخورد مناسب و قاطع انجام گردد.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: حضور مستمر بازرسان تعزیرات و ادارات صنعت، معدن و تجارت در بازار و بین اصناف باید به گونه ای باشد که مردم شاهد اختلاف فاحش قیمت ها در مناطق مختلف شهر نباشند و به این ترتیب بازار به یک آرامش نسبی برسد.

بدری با اشاره به اینکه در شرایط حاضر رسانه ها از قدرت خوبی برخوردار هستند، گفت: در این شرایط دستگاه های نظارتی باید هوشیارانه و به موقع وارد عمل شوند و از قدرت رسانه ها در جهت برقراری آرامش روانی جو جامعه و اطمینان خاطر دادن به مردم در راستای برخورد با متخلفین استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی از مسائل و گرانی ها در بازار را می توان با نظارت و کنترل مهار کرد، گفت: دستگاه های نظارتی نباید منتظر این باشند که شکایتی به آنها واصل شد، بلکه باید به صورت خود جوش و فعال در سطح جامعه حضور داشته و با تخلفات مقابله نمایند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه های نظارتی با پشتیبانی دادستان باید اطلاع رسانی گردد، گفت: مردم باید در جریان نظارت ها و برخوردها با متخلفین باشند تا از اقدامات قاطع این دستگاه ها اطمینان حاصل نمایند.

بدری ضمن تاکید بر اینکه تمام اجرائیات بانکی علیه واحد های تولیدی فعال باید متوقف گردد، گفت: این توقف اجرائیات تا زمانی است که واحدهای فعال از این مرحله بحرانی عبور نمایند و به ثبات برسند چرا که نباید در حق واحد های تولیدی فعال اجحاف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 75

به "همه اجرائیات بانکی علیه واحدهای تولیدی فعال در لرستان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اجرائیات بانکی علیه واحدهای تولیدی فعال در لرستان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید