می توانستیم درنیمه اول کار استقلال را تمام کنیم، دو اشتباه داشتیم

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، علی دایی پس از دیدار تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم و افتخار می کنم که با این بازیکنان کار می کنم. بالای 90 دقیقه ما 10 نفره بازی کردیم. از طرفداران استقلال هم تشکر می کنم که من را شرمسار کردند.

می توانستیم درنیمه اول کار استقلال را تمام کنیم، دو اشتباه داشتیم

دایی اظهار داشت: ما گل اول را روی اشتباه بچگانه خوردیم که حاصل یک پنالتی بود. بعد از تساوی یک بر یک بازهم اشتباه کردیم و یک پنالتی دیگر دادیم که کار ما را سخت کرد، چرا که می توانستیم در همان نیمه اول کار استقلال را تمام کنیم.

وی ادامه داد: برای نیمه دوم تغییراتی دادیم و در همان آغاز بازی توپ را به تیر زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم که می توانستیم در همان 90 دقیقه کار استقلال را تمام کنیم.

وی ادامه داد: در یک بازی سخت توانستیم نشان دهیم که 10 نفره هم می گردد تیم ها را برد. ما تیم بزرگی را در آزادی بردیم و من امیدوارم بازیکنانم بتوانند این روند را ادامه دهند.

علی دایی اظهار داشت: داوری در چند صحنه می توانست قضاوت بهتری داشته باشد. با این حال خدا را شکر می کنم که توانستیم به پیروزی برسیم. چه زمانی که کامل بودیم و چه زمانی که یک بازیکن کمتر داشتیم؛ ما تیم برتر بودیم. استقلال حتی یک موقعیت نصف و نیمه هم روی دروازه ما نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 94

به "می توانستیم درنیمه اول کار استقلال را تمام کنیم، دو اشتباه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم درنیمه اول کار استقلال را تمام کنیم، دو اشتباه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید