محمدرضا داورزنی: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است، رؤسای فدراسیون ها به ستاد عالی بازی های المپیک می آیند

به گزارش مجله سایه، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است، اما به محض وقوع این اتفاق موظف به اجرای قانون هستیم.

محمدرضا داورزنی: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است، رؤسای فدراسیون ها به ستاد عالی بازی های المپیک می آیند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در نشست مشترک رؤسای فدراسیون ها که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار گردید، اهمیت رویداد بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر حمایت از حضور پرقدرت ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو گفت: براساس برنامه از پیش مشخص شده از این پس در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 از رؤسای فدراسیون ها هم دعوت خواهیم کرد تا در خصوص برنامه های مختلف در راستای حفظ سهمیه و رسیدن به مدال بحث و آنالیز و در نهایت حمایت لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جلسات کمیته انضباطی فدراسیون ها حضور نمایندگان دفتر بازرسی، حقوقی و امور مشترک فدراسیون ها الزامی است، همچنین بازرس هم در قالب ارکان فدراسیون واقع شده است و در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون ها حضور بازرس الزامی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: معرفی سرپرست هیئت های استانی بر عهده مدیرکل ورزش و جوانان استان هاست و فدراسیون ها و ادارات کل باید در این زمینه هماهنگی داشته باشند.

داورزنی با تأکید بر عملکرد درخشان ورزش کشور در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: هر فدراسیون موظف است عملکرد 40 ساله رشته متبوع خود را آماده کند.

وی همچنین به الزام در مورد اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان تأکید کرد و گفت: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است و به همین دلیل تا زمان قطعی شدن این قانون در هیئت های استانی، الزامی برای تغییرات وجود ندارد، ولی به محض مشخص تکلیف نهایی موظف به اجرای قانون هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 125

به "محمدرضا داورزنی: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است، رؤسای فدراسیون ها به ستاد عالی بازی های المپیک می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا داورزنی: موضوع بازنشستگی در هیئت های استانی هنوز مشخص تکلیف نشده است، رؤسای فدراسیون ها به ستاد عالی بازی های المپیک می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید