عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، بهروز عبدیلی عصر امروز جمعه در کارگروه اشتغال شهرستان هشترود در خصوص جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، رونق فراوری و اشتغال در بخش صنعت و معدن گفت: کوشش می کنیم از ظرفیت های هشترود در جهت توسعه منطقه استفاده کنیم.

عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود

وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنعت ومعدن، شاهد اشتغال زایی بالایی در معادن مس قاضی کندی، معدن مس بسیط و سنگ مرمر کریم آباد خواهیم بود و دیگر ذخایر ارزشمند معادن منطقه به صورت خام از شهرستان خارج نخواهد شد که تنها سود آن تخریب جاده هایمان بوده است.

عبدیلی در ادامه از سامانه 124 به عنوان مجموعه ای منسجم برای دریافت لحظه ای و یکپارچه شکایات نقدها و پیشنهادهای مردمی نام برد.

وی رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای تجاری را از وظایف بسیار مهم این اداره دانست و گفت: سامانه 124 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و این اداره رسیدگی به مسائل و شکایات به صورت شبانه روزی در دستور کار است.

عبدیلی با اشاره به اینکه هیچ نیروی بهتر و سریعتر از مشارکت های مردمی و نظارت های همگانی در کنترل بازار نمی تواند عمل نماید از شهروندان و همشهریان عزیز شهرستان اعم از شهری وروستایی درخواست کرد گزارش های خود را در تمامی زمینه ها اعم از گرانفروشی کم فروشی، تقلب عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به وسیله سامانه 124 و سایر تلفن های این اداره اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 134

به "عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید