دو هفته سرنوشت ساز پیش روی استقلال، سخت ترین آزمون شفر در ایران!

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب به دیدار تیم السد قطر رفت تا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای یک شکست سنگین خانگی مقابل این تیم باشد. اما آبی ها باید بعد از رهایی از عواقب این شکست، به فکر یک دوره دو هفته ای باشند که پیش رو دارند. دوره ای که می تواند در سرنوشت این تیم در فصل جاری و صندلی شفر در استقلال بسیار تاثیرگذار باشد.

دو هفته سرنوشت ساز پیش روی استقلال، سخت ترین آزمون شفر در ایران!

سربلند بیرون آمدن از این آزمون دو هفته ای می تواند روزهای روشن تری را پیش روی شفر قرار داده و محبوبیت او را دو چندان کند اما همین بازه زمانی می تواند فصل را به کام وی تلخ و به میزان زیادی از محبوبیت او نزد هواداران استقلال بکاهد.

آبی پوشان پس از پذیرفتن شکست مقابل السد تا 22 شهریور بازی نخواهند داشت و دو هفتهی بدون مسابقه را پیش رو دارند. کار اصلی آبی پوشان از 22 شهریور شروع می گردد که ابتدا در یک بازه زمانی 10 روزه باید سه بازی سنگین خارج از خانه برگزار نمایند که گستردگی جغرافیای بازیهای آنها از شمال تا جنوب ایران و حتی خارج از ایران است.

شفر باید ابتدا تیمش را در تاریخ 22 شهریور در مسجد سلیمان به میدان بفرستد و 4 روز بعد از آن در تاریخ 26 شهریور برگزار نماینده دیداری سنگین در دوحه، پایتخت کشور قطر باشد. دیداری که سوت سرانجام آن تعیین می نماید آبی پوشان به جمع چهار تیم برتر قاره کهن راه یافته اند یا خیر.

استقلالی ها هنوز از خستگی این دو بازی حساس رها نشده اند که باید به قائمشهر رفته و در آخرین روز تابستان در استادیوم شهید وطنی با نساجی ملاقات نمایند. این دیدار تنها 5 روز قبل از دربی بزرگ پایتخت روی خواهد داد و آبی پوشان بلافاصله پس از بازگشت از قائمشهر باید برای بازی با پرسپولیس آماده شوند.

به این ترتیب استقلالیها بعد از استراحت پیش رو باید از تاریخ 22 شهریور تا 5 مهر سه دیدار پی در پی خارج از خانه و یک دربی برگزار نمایند.

آزمون یک ماهه ای که از 5 مرداد و با شکست سنگین خانگی مقابل السد برای شفر و تیمش شروع شد 5 مهر با دیدار برابر پرسپولیس به اتمام می رسد، برهه ای حساس است که می تواند نقش یک شمشیر دو لبه را برای سرمربی آلمانی آبی ها داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 29

به "دو هفته سرنوشت ساز پیش روی استقلال، سخت ترین آزمون شفر در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو هفته سرنوشت ساز پیش روی استقلال، سخت ترین آزمون شفر در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید