تداوم مسائل رئال با وجود برد مقابل وایادولید

به گزارش مجله سایه، ریک شارما ، سه امتیاز برای بالا بردن رئال مادرید در جدول همان چیزی بود که پزشک تجویز نموده بود اما هواداران در سانتیاگو برنابئو می دانستند عملکرد تیمشان مقابل رئال وایادولید چیزی نیست که از آن ذوق زده شوند.

تداوم مسائل رئال با وجود برد مقابل وایادولید

سانتیاگو سولاری، مربی موقت رئال مادرید حالا در دو بازی دو برد کسب نموده است و وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال هم با حضور در میدان عملکرد تاثیرگذاری داشت اما اینها نمی توانند سرپوشی بر مسائل فراوان رئال بگذارند که همه این مسائل در بازی برابر وایادولید مشهود بود.

هواداران ناامید از رئال، مرتبا در اعتراض به عملکرد تیم سوت می زدند. آنها تیمشان را برای نخستین بار پس از شکست پنج بر یک مقابل بارسلونا در استادیوم خانگی شان می دیدند، نتیجه ای که باعث اخراج خولن لوپتگی و آمدن سولاری شد.

یک نکته مثبت این بازی، انتها بخشیدن به روند پنج بازی بدون پیروزی در لالیگا بود. به جز آن، وینیسیوس جونیور هم به عنوان بازیکن جانشین عملکرد خوبی داشت و سرخیو رگیلون هم در پست مدافع چپ، جانشین خوبی برای مارسلو بود.

این مدافع اسپانیایی 21ساله پاس های دقیقی می داد، سانترهای خطرناکی داشت و در دفاع هم منسجم بود. وینیسیوس 18ساله هم شوتی به سمت دروازه حریف زد که با برخورد به پای کیکو اولیواس وارد دروازه حریف شد.

اینها نکات مثبت بازی بودند اما قهرمان اروپا، دوباره نمایش فاقد شخصیتی داشت. سولاری صددرصد بازی هایش را برده است اما پیروزی چهارشنبه برابر تیم دسته سومی ملیا ارزش چندانی نداشت و وایادولید هم در بازی با مادرید دو بار توپ را به تیر دروازه زد.

  • بچه، ناجی سولاری و رئال!

    در واقع، رئال احتیاج به یک گل به خودی شانسی داشت تا بتواند قفل دروازه حریف را باز کند و سپس سرخیو راموس یک پنالتی را گل و نتیجه را دو بر صفر کرد.

    سولاری در این بازی آن مربی نشان نداد که فلورنتینو پرس دوست دارد به صورت دایم روی نیمکت داشته باشد. زمانی که گرت بیل تعویض شد، به سولاری بی محلی کرد و این نشان می دهد سولاری صندلی یک ستاره را ندارد که بتواند رختکنی را اداره کند که بازیکنان در آن قدرت بسیاری دارند.

    راموس پس از شکست تحقیرآمیز در کلاسیکو گفت که بازیکنان مادرید احتیاج به مربی سختگیر و منضبطی ندارند که از بازیکنان درخواست احترام داشته باشد اما این شاید چیزی است که رئال مادرید همین حالا به آن احتیاج دارد.

    کریم بنزما مقابل دروازه باز هم مشکل داشت و یک فرصت طلایی را برای باز کردن دروازه حریف از دست داد، چیزی که باعث شد رونالدو نازاریو، مالک وایادولید نفسی به راحتی بکشد.

    از زمانی که این برزیلی سهام عمده باشگاه را خریده، آنها عملکردی درخشان داشته اند و در حالی پا به میدان گذاشتند که در جدول، بالاتر از رئال قرار داشتند. اگر این بازی روز دیگری برگزار می شد، شاید هر سه امتیاز مسابقه را هم از تیم سولاری می گرفتند اما مادرید شانس داشت، چیزی که از لوپتگی رویگردان بود.

    زمانی که شوت سرگردان وینیسیوس به اولیواس برخورد کرد و وارد دروازه شد، شاید لوپتگی با خود فکر می کرد چرا چنین خوش شانسی هایی در دوران پنج ماهه حضور او در رئال رقم نخورد اما با توجه به عملکرد کلی رئال در این مسابقه پیش از این گل، سولاری بعید است برای مدتی طولانی مربی رئال بماند.

    مادرید احتیاج به مربی دارد که به بازیکنان انرژی بدهد، به تیم شخصیت ببخشد و تیم را هدفمند کند. این کار آسانی نیست و تا آن موقع، تیم هایی مانند وایادولید در حالی پا به مادرید می گذارند که می دانند می توانند پیروز شوند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 96

به "تداوم مسائل رئال با وجود برد مقابل وایادولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم مسائل رئال با وجود برد مقابل وایادولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید