بگوویچ: 6 تیم برای لیگ برتری شدن شانس دارند، لیگ برتر مثل سال های گذشته نیست و ستاره ندارد

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد که تنها شش تیم دسته اولی برای لیگ برتری شدن شانس دارند.

بگوویچ: 6 تیم برای لیگ برتری شدن شانس دارند، لیگ برتر مثل سال های گذشته نیست و ستاره ندارد

وینگو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد وضعیت تیمش در لیگ دسته اول و قرار دریافت در رده دوم جدول گفت: ما نتایج بدی نگرفتیم، ولی مسئله مهم این است که تیم مان بتواند تا خاتمه لیگ یک مسیر خوبی را طی کند. همه می دانند که لیگ دسته اول سختی ها و پیچیدگی های خاص خودش را دارد و ما باید بجنگیم تا خوب نتیجه بگیریم. از طرفی در برخی پست ها احتیاج به تقویت داریم، ولی مهم این است که بتوانیم بازیکنان باکیفیتی پیدا کنیم.

وی با اشاره به شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر گفت: صعود به لیگ برتر هدف بازیکنان، من و مسئولان باشگاه است، ولی کار سختی داریم. فکر می کنم شش تیم شانس لیگ برتری شدن دارند و تیمی موفق می گردد که کمترین نوسان را داشته باشد. ما کوشش می کنیم و امیدوارم در خاتمه لیگ اتفاقات خوبی برای گل گهر رخ دهد.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که در لیگ برتر کدام تیم ها مدعی قهرمانی هستند؟، توضیح داد: تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و ... دنبال قهرمانی هستند، ولی من اعتقاد دارم که کیفیت فنی لیگ برتر ایران نسبت به سال های گذشته اُفت نموده است. یک دهه پیش تیم های مطرح ایران حداقل چهار ستاره در ترکیب اصلی داشتند، اما الان فوتبال ایران ستاره ندارد و این موضوع در کیفیت فنی بازی ها تأثیر منفی داشته است. لیگ برتر ایران مثل سال های گذشته نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 37

به "بگوویچ: 6 تیم برای لیگ برتری شدن شانس دارند، لیگ برتر مثل سال های گذشته نیست و ستاره ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: 6 تیم برای لیگ برتری شدن شانس دارند، لیگ برتر مثل سال های گذشته نیست و ستاره ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید