بسکتبال اصفهان نماینده ای در لیگ برتر ندارد، تشکیل یک تیم دسته یک

به گزارش مجله سایه، جواد داوری در گفت وگو با خبرنگاران، وضعیت بسکتبال استان را خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با کوشش های انجام شده، هیئت بسکتبال استان اصفهان دومین هیئت برتر کشور است و دلیل این موفقیت کوشش هایی است که در حوزه تیم های پایه انجام گرفته است اما متاسفانه در لیگ برتر کشور نماینده ای نداریم و در کوشش هستیم تا یک تیم دسته یک خوب تشکیل بدهیم.

بسکتبال اصفهان نماینده ای در لیگ برتر ندارد، تشکیل یک تیم دسته یک

وی با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش پایه ادامه داد: ما غالب کوشش و تمرکز خود را در تیم های پایه به کار گرفته ایم و امیدواریم آینده روشنی را برای بسکتبال استان رقم بزنیم و صلابت گذشته استان را بازگردانیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان ظرفیت موجود در استان را مناسب دانست و گفت: خوشبختانه گرایش نوجوانان به بسکتبال خوب است و در هدفگذاری هایی که در هیئت معین کردیم در کوشش هستیم تا در آینده بسکتبال را به ورزش اول استان تبدیل کنیم. اگرچه این کار، بسیار سخت اما ممکن است و امیدواریم با برنامه ریزی های اجرا شده در آن موفق باشیم.

وی پیرامون پخش زنده مسابقات بسکتبال اضافه نمود: بسکتبال ورزشی نیست که درآمدزایی چندانی داشته باشد و اما اگر موفق شویم نماینده ای در لیگ دسته یک داشته باشیم حتما تعاملاتی برای پخش زنده این مسابقات با صدا و سیمای استان خواهیم داشت.

داوری مسائل مالی را اصلی ترین معضل هیئات ورزشی دانست و گفت: متاسفانه چالشی که نه فقط هیئت بسکتبال بلکه همه هیئات ورزشی با آن دست به گریبان هستند مسائل مالی است که به عنوان مثال می توان به بالا بودن کرایه سالن های ورزشی اشاره نمود. هیئت بسکتبال اصفهان با 14 تیم که در پوشش خود دارد می تواند هزینه سالن های ورزشی را صرف همین تیم ها کند؛ با شرایط موجود، پیشرفت ورزش کشور غیرممکن به نظر می رسد.

وی پیرامون خصوصی سازی تیم ها و واگذاری آنها به باشگاه های خصوصی بیان نمود: در این زمینه کوشش هایی اجرا شده که نتایج خوبی نیز داشته است و شرکت های خصوصی در این زمینه آغاز به فعالیت نموده اند اما مسئله ای که وجود دارد این است که سرمایه گذاری در بسکتبال با توجه به هزینه هایی که وجود دارد، برای اسپانسر درآمدزایی ندارد و این حامیان و سرمایه گذاران را دلسرد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 55

به "بسکتبال اصفهان نماینده ای در لیگ برتر ندارد، تشکیل یک تیم دسته یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال اصفهان نماینده ای در لیگ برتر ندارد، تشکیل یک تیم دسته یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید