انتقاد والورده از وضعیت بد چمن استادیوم وایادولید

به گزارش مجله سایه، سرمربی بارسلونا از وضعیت بد چمن استادیوم وایادولید انتقاد کرد.

انتقاد والورده از وضعیت بد چمن استادیوم وایادولید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا بامداد یک شنبه در هفته دوم لالیگا با یک گل وایادولید را شکست داد. ارنستو والورده پس از این بازی گفت : چنین بازی هایی به تیم فرصت می دهد قهرمانی در لالیگا به دست آید. در این بازی تحت فشار قرار گرفتیم. به سختی توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم چون حریف بسیار فشرده بازی می کرد و از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. بازی خیلی سختی بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: حریف شیوه بازی اش را تغییر داد و باعث شد ما راحت تر به کار خود ادامه دهیم. ما لوییس سوارس را در اختیار داشتیم و از مالکوم بهره می بردیم اما با گذشت زمان در شرایط بدی قرار گرفتیم چون حریف توانست ما را تحت فشار قرار دهد. آنها خطرساز ظاهر شدند و ما آزار دیدیم.

سرمربی اسپانیایی در انتها به وضعیت بد چمن استادیوم اشاره نمود و گفت : وجود چنین چمنی در این سطح از لالیگا غیر قابل شرح است. مدت هاست که با چنین چیزی روبرو نشده بودم. ما نگران بودیم چون می ترسیدیم بازیکنی آسیب ببیند. با این شرایط رفتن به آمریکا و انجام بازی در این کشور ایده بدی است. ابتدا باید از خودمان آغاز کنیم و وضعیت چمن استادیوم هایمان را درست کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 24

به "انتقاد والورده از وضعیت بد چمن استادیوم وایادولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد والورده از وضعیت بد چمن استادیوم وایادولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید