اعلام فراخوان سرمایه گذاری برای 2 پروژه شهرداری گرگان

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا دادبود، شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: در حوزه درآمد برخلاف عددی که منعکس شد شهرداری در چارچوبی که تعریف گردیده بودجه را در مسیر خوبی پیش می برد.

اعلام فراخوان سرمایه گذاری برای 2 پروژه شهرداری گرگان

وی اضافه نمود: بخش زیادی از درآمد از فروش املاک و زمین و سرمایه گذاری محقق می گردد. پیش بینی ما در بودجه برای درآمد حاصل از سرمایه گذاری 60 میلیارد تومان و همچنین پیش بینی درآمد حاصل از فروش املاک 37 میلیارد تومان بود.

دادبود ادامه داد: فروش املاک با تهاتر پروژه های عمرانی اتفاق می افتد که در نیمه دوم سال محقق می گردد.

وی اضافه نمود: در زمینه سرمایه گذاری هم مقدماتی لازم دارد و تأخیرات آن بابت هیئت عالی سرمایه گذاری بود که اکنون روند خوبی رخ داده است.

دادبود گفت: امروز فراخوان هتل ناهارخوران و مجتمع تفریحی - تجاری چهارشنبه بازار را اعلام کردیم و در هفته های آینده هم پروژه های خوبی را آغاز خواهیم کرد تا درآمد ما از این طریق محقق گردد.

دادبود اظهار کرد: بخش دیگر درآمد ما طلبی است که از دولت داریم، 100 میلیارد تومان طلب ما از دولت است که 27 میلیارد تومان آن ثبت گردیده است.

شهردار گرگان گفت: قول هایی از طرف دولت داده گردیده تا از خرید اوراق خزانه این بدهی را تسویه کند و بخشی هم مربوط به پروژه های عمرانی است که در حوزه ذیحسابی داده می گردد که هنوز در استان اعلام نگردیده است.

دادبود گفت: نگاه به شهرداری ها در استان نگاه خوب و مناسبی است و قول های مساعدی از طرف استاندار داده گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 63

به "اعلام فراخوان سرمایه گذاری برای 2 پروژه شهرداری گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فراخوان سرمایه گذاری برای 2 پروژه شهرداری گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید