استیلی: در این شرایط ارزی حمایت فدراسیون ارزشمند بود

به گزارش مجله سایه، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان، حمایت فدراسیون فوتبال از این تیم در مقطع زمانی فعلی را بسیار ارزشمند دانست.

استیلی: در این شرایط ارزی حمایت فدراسیون ارزشمند بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با ابراز رضایت از اردوی تیم امید در مسقط گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی را در این اردو تجربه می کنیم. اولین هتلی که برای اقامت ما انتخاب نموده بودند شرایط خوبی نداشت، اما با رایزنی که کردیم محل اقامت تیم تغییر کرد و حالا در همان هتلی حضور داریم که تیم امید عمان مستقر است. باید بگویم همه چیز بسیار خوب و مناسب است. بازیکنان روز گذشته تمرین شادابی را برگزار کردند. امروز هم تمرین دیگری در زمین اصلی استادیوم سلطان قابوس برگزار می کنیم و برای مسابقه فردا آماده می شویم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: امروز ملاقاتی با سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در مسقط داشتیم. ایشان شخصیت بسیار مثبتی دارد، همیشه نسبت به ورزشکاران لطف داشته است و با تمام توان حمایت می نماید. جا دارد از ایشان تشکر کنم. همچنین باید از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر کنم که حمایت بسیار ارزشمندی از تیم امید کردند. می دانیم در این شرایط ارزی برگزاری بازی های تدارکاتی بسیار سخت شده است، اما این بازی برای ما ارزش زیادی دارد و امیدواریم این روند همچنان دنبال گردد تا پیش از شروع مسابقات، بازی های تدارکاتی خوب و مفیدی برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 106

به "استیلی: در این شرایط ارزی حمایت فدراسیون ارزشمند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: در این شرایط ارزی حمایت فدراسیون ارزشمند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید