90 درصد اعتبارات شهرستان سمنان ابلاغ گردیده است

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، سید عباس دانایی بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی سمنان به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه 90 درصد اعتبارات شهرستان تخصیص یافته است، تاکید نمود: 53 میلیارد از 58 میلیارد تومان اعتبارات شهرستان ابلاغ یافته و بر حسب اولویت به طرح ها و پروژه های شهرستان اختصاص خواهند یافت.

90 درصد اعتبارات شهرستان سمنان ابلاغ گردیده است

وی درباره اولویت شورای برنامه ریزی شهرستان سمنان نیز گفت: تصویب نهایی طرح پیشنهادی چشم انداز توسعه شهرستان موسوم به طرح آمایش شهرستان سمنان، تا سرانجام شهریور امسال در دستور کار قرار گرفته است.

ضرورت احصاء ظرفیت های سمنان

فرماندار سمنان گفت: هدف از اجرای طرح آمایش احصاء ظرفیت های سمنان در راستای توسعه و سرمایه گذاری است که انتظار می رود همه مدیران در رسیدن به اسناد بالادستی این طرح سهیم شوند.

دانایی اضافه نمود: دومین اولویت شورای برنامه ریزی شهرستان تسریع در بحث مبادله موافقت نامه ها با توجه به ابلاغ اعتبارات با همراهی سازمان برنامه و بودجه استان است که در این خصوص اقدامات لازم در دستگاه های ذی ربط صورت پذیرفته است.

احمد همتی نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس نیز در این نشست ضمن اشاره به ضرورت اجرای طرح آمایش سرزمین، گفت: ظرفیت های توسعه هر منطقه باید معلوم باشد تا راه رسیدن به توسعه همراه گردد. امروز در سمنان نیز باید ظرفیت ها در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و ... احصاء گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 41

به "90 درصد اعتبارات شهرستان سمنان ابلاغ گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد اعتبارات شهرستان سمنان ابلاغ گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید