22 شهریور، استارت دوباره لیگ برتر تیروکمان

به گزارش مجله سایه، هفته دوم رقابت های لیگ برتر تیروکمان از روز پنجشنبه 22 شهریور با انجام 6 بازی در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیروکمان پیگیری می گردد.

22 شهریور، استارت دوباره لیگ برتر تیروکمان

به گزارش خبرنگاران، دومین هفته رقابت های لیگ برتر تیروکمان از روز پنجشنبه 22 شهریور با انجام 6 دیدار در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به میزبانی پاس قوامین، بیمه سینا و کمانداران پایتخت در سایت تیروکمان برگزار می گردد.

در هفته دوم لیگ برتر تیروکمان و در بخش ریکرو مردان؛ هیئت کرمان با کمانداران پایتخت دیدار خواهد داشت، هیئت قم با کمانداران ناجا رقابت خواهد نمود، میعاد بروجن به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می رود، هیئت کیش با کمانداران امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین در بازی دوم ریکرو مردان؛ هیئت کرمان به مصاف نفت امیدیه می رود، کمانداران پایتخت به مصاف کمانداران ناجا می رود، هیئت قم با امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان دیدار خواهد داشت و میعاد بروجن با هیئت کیش بازی خواهد نمود.

در ریکرو بانوان؛ شهرداری رشت با پاکان البرز دیدار می نماید، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت خواهد نمود، کمانداران پایتخت به مصاف هیئت کیش می رود. در بازی دوم نیز شهرداری رشت با مس کرمان دیدار دارد، پاکان البرز با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت می نماید و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با کمانداران پایتخت رقابت خواهد نمود.

در کامپوند مردان؛ بیمه سینا با ویلانچ گیلان رقابت می نماید، نفت امیدیه با ناجا دیدار خواهد نمود، فولاد مبارکه سپاهان با قفنوس خرمدره مبارزه می نماید و کنگره 60 با سولار پلیمر البرز رقابت خواهد نمود.

در کامپوند زنان نیز هیئت اصفهان با سولار پلیمر البرز دیدار خواهد داشت، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با بیمه سینا رقابت خواهد نمود و ذوب آهن با مس کرمان مبارزه می نماید.

در جدول رده بندی هفته نخست لیگ برتر تیروکمان و در ریکرو زنان و مردان؛ کمانداران پایتخت و پاس قوامین و در بخش کامپوند زنان و مردان مس کرمان و ناجا هر کدام با 5 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تیروکمان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 42

به "22 شهریور، استارت دوباره لیگ برتر تیروکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 شهریور، استارت دوباره لیگ برتر تیروکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید