کمیته امداد برای 2345 خانواده نیازمند خراسان شمالی مسکن احداث کرد

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران: مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امدادامام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد تا به امروز توانسته بیش از 2 هزار 345 مسکن شهری برای خانواده های نیازمند خراسان شمالی احداث کند.

کمیته امداد برای 2345 خانواده نیازمند خراسان شمالی مسکن احداث کرد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، علی نوری اظهارکرد: این نهاد از ابتدای تاسیس استان تا به امروز 8 هزارو 700 واحد مسکونی شهری و روستایی برای نیازمندان تحت حمایت خود احداث نموده است.

وی توضیح داد: از این تعداد بیش از 2 هزار و345 واحد برای خانواده های تحت حمایت شهری احداث شده است.

وی درباره اعتبارت هزینه شده در راستای احداث واحد های فوق گفت: برای احداث واحدهای شهری ،بیش از 164 میلیارد و150 میلیون ریال از محل منابع دولتی هزینه شده است.

وی در باره واحد های احداث شده شهری گفت: بخشی از واحد های مذکور در بخش مسکن مهر و بخش دوم نیز به صورت در جاسازی در اختیار خانواده های نیازمند قرارگرفته است.

مدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین از واگذاری یک هزار واحد مسکونی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اطلاع داد و اضافه نمود: از تعداد واحد های مذکور تعداد 600 واحد مسکونی در بخش مسکن شهری و 400 واحد نیز ویژه مسکن روستائیان به بهره برداری می رسد.

نوری خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دولت، 76 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد به متقاضیان واگذار شد که 25واحد مسکونی مختص مددجویان شهری و باقی مانده واحد ها نیز ویژه متقاضیان تحت پوشش روستایی ساخته شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3169

به "کمیته امداد برای 2345 خانواده نیازمند خراسان شمالی مسکن احداث کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد برای 2345 خانواده نیازمند خراسان شمالی مسکن احداث کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید