چشمه های آب معدنی بولاغلار فرصتی برای رونق گردشگری نیر است

به گزارش مجله سایه، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: چشمه های زیبای آب معدنی در منطقه بولاغلار فرصتی برای رونق گردشگری شهر نیر است.

چشمه های آب معدنی بولاغلار فرصتی برای رونق گردشگری نیر است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به استان اردبیل سفر نموده است، امروز پنچشنبه 4 مرداد با حضور در شهر نیر از ییلاقات، باغ ها و چشمه های آب معدنی و طبیعت زیبای منطقه بولاغلار بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و تعدادی از مدیران سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز حضور داشتند، مونسان با اشاره به طبیعت زیبا و چشمه های آب معدنی در این منطقه از آن ها به عنوان ظرفیت هایی برای رونق گردشگری نام برد.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: خوشبختانه دو مجتمع اقامتی و رفاهی و آبی در این منطقه در حال احداث است که به طور حتم افتتاح این دو مجتمع می تواند به رونق هرچه بیشتر گردشگری در این منطقه کمک کند.

مونسان چشمه های آب گرم در این منطقه را نعمت های خدادادی بر شمرد و با توجه به ظرفیت های استان اردبیل در حوزه طبیعت گردی از اعلام امادگی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای کمک به رونق گردشگری طبیعی در اردبیل اطلاع داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 17

به "چشمه های آب معدنی بولاغلار فرصتی برای رونق گردشگری نیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه های آب معدنی بولاغلار فرصتی برای رونق گردشگری نیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید