پیغام مدیرعامل تسلا به کارمندان: اگر احساس می کنید به کرونا مبتلا شده اید یا نگرانید، در خانه بمانید

به گزارش مجله سایه، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در چرخش فکری عجیبی، تصمیم گرفته کرونا را جدی بگیرد. وی در پیامی به کارمندان تسلا اعلام نمود که اگر بیمار شده اند یا نگران بیماری کرونا هستند، نیازی نیست در محل کار خود حاضر شوند. این در حالی است که وی طی روزهای گذشته کرونا را یک نگرانی بی اساس خوانده بود.

پیغام مدیرعامل تسلا به کارمندان: اگر احساس می کنید به کرونا مبتلا شده اید یا نگرانید، در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایلان ماسک اعلام نموده که نیازی نیست افرادی که نگران ابتلا به کرونا هستند سر کار بروند، بلکه می توانند از خانه کار نمایند. البته ماسک تاکید نموده است که تا کنون هیچ مورد ابتلا به کرونا در این شرکت ثبت نشده است اما این اقدامات با هدف پیشگیری انجام می شوند. وی همچنین به کارمندان تسلا هشدار داد که در خصوص تجمعات بزرگ و کوچک مراقب باشند.

ماسک در بخشی از نامه خود گفت: من می خواهم کاملاً واضح بگویم که اگر احساس کوچکترین مریضی یا حتی ناراحتی می کنید نیازی نیست نگران کار خود باشید و می توانید از خانه کار کنی. اگرچه من هر روز در دفترم حاضر می شوم. اما این قانون شامل حال من است و هر یک از شما با هر دلیلی در خانه بمانید بلامانع است.

پیش از این نیز تسلا اجازه داده بود کارمندانی که بیمارند در خانه بمانند اما این بار حتی افرادی که نگرانند شاید بیمار شوند نیز می توانند در خانه بمانند. ماسک در ایمیل خود نوشت:عقیده من صریح و روشن است که آسیب ناشی از هراس کرونا از خود ویروس فراتر رفته است. اگر این هراس منجر به تغییر جهت گسترده منابع پزشکی به منابع غیر ضروری گردد، می تواند منجر به کاهش دسترسی افراد نیازمند به منابع درمانی گردد و این واقعا خطرناک است.

اما در کل ، ماسک نسبت به آنچه در یک توئیت در تاریخ 6 مارس نوشت، لحن جدی تری نسبت به ویروس کرونا گرفته است. در آن توییت، وی ترس از ویروس را گنگ خواند و به کارمندان تسلا هشدار داد که نسبت به خطرات اجتماعات بزرگ و کوچک هشیار باشند. پیغام جدید ماسک با پیغام پیشین وی نیز در تضاد است که خطاب به کارمندان اسپیس ایکس گفته بود خطر کرونا کمتر از خطر تصادف رانندگی است. مقایسه ای که باعث انتقاد کارشناسان بهداشتی شد که این مقایسه را نادرست و غیرعلمی خواندند.

در اوایل امسال، ویروس کرونا، شرکت تسلا را مجبور کرد کارخانه های خود در چین را تعطیل کند. کارخانه هایی که مسئولیت تامین بخش زیادی از زنجیره تامین را بر عهده داشتند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2609

به "پیغام مدیرعامل تسلا به کارمندان: اگر احساس می کنید به کرونا مبتلا شده اید یا نگرانید، در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مدیرعامل تسلا به کارمندان: اگر احساس می کنید به کرونا مبتلا شده اید یا نگرانید، در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید