نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار گردید

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز دوشنبه در پیامی توییتری از تداوم برگزاری پنجمین دور از نشست کمیسیون مشترک برجام سخن گفت.

نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار گردید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص نوشت: نشست سه جانبه هیأت های نمایندگی ایران، روسیه و چین در مذاکرات وین پیرامون برجام امروز برگزار گردید.

وی در این باره ادامه داد: شرکت کنندگان درباره شرایط جاری و جهت پیش رو (در مذاکرات) گفتگو کردند.

اولیانوف دیروز نیز گفته بود: پنجمین دور از مذاکرات وین درباره برجام ادامه دارد. تا این لحظه برنامه ای برای دور ششم این گفتگوها وجود ندارد. مذاکره کنندگان با این درک پیش می فرایند که دور فعلی باید دور انتهای مذاکرات باشد.

این در حالیست که اولیانوف هفته گذشته و در خلال پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام نموده بود: اعضای برجام در کوششند تا مذاکرات هرچه زودتر با موفقیت انتها یابد. کمیسیون مشترک پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در خصوص احیای برجام را شروع کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام کوشش خود را برای حل و فصل مسائل به جامانده و انجام هرچه سریع تر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8120

به "نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید