مردم کانادا به جای محتوای کتاب به نام نویسندگان اهمیت می دهند

به گزارش مجله سایه، گزارشی جدید از بوکنت کانادا نشان می دهد بیشتر مردم این کشور به جای موضوع و محتوای کتاب ها بیشتر به نویسندگان آنها علاقه نشان می دهند.

مردم کانادا به جای محتوای کتاب به نام نویسندگان اهمیت می دهند

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

بوکنت (BNC) سازمانی غیرانتفاعی وابسته به دپارتمان میراث فرهنگی کانادا است که در سال 2002 با هدف تأمین نیازهای آموزشی و تکنولوژی برای ناشران این کشور تأسیس شد. این سازمان از زمان تأسیس خود خدمات بسیاری در حمایت از ناشران این کشور انجام داده است.

این سازمان در آخرین گزارش خود می گوید نزدیک به 60 درصد از مردم کانادا به جای موضوع کتاب به نویسنده آن علاقه نشان می دهند. اکثر مردم دوست دارند آثاری از مهاجران و اقلیت ها بخوانند تا اینکه نوشته هایی از سفیدپوستان مطالعه نمایند.

طبق آمارهای بوکنت مردم کانادا به نوعی بیشتر از عنوان کتاب ها به نویسنده کتاب ها علاقه نشان می دهند و دوست دارند داستان هایی درباره مذاهب و آدام و رسوم متنوع از کشورهای مختلف دنیا بخوانند.

در مطالعه میدانی سازمان کانادایی در سال 2018 بیشتر خوانندگان کتاب های منتشر شده در این کشور می گویند اگر به کتاب های نوشته شده توسط نویسندگان مهاجر دسترسی داشته باشند آنها را به کتاب های نوشته شده توسط نویسندگان بومی ترجیح می دهند.

در نظرسنجی از خریداران کتاب های داستانی معلوم شد حدود یک سوم از کتاب خوانان اعتقاد دارند دسترسی به کتاب های با موضوع اقلیت ها و موضوعات متنوع در کشورشان سخت است و بیشتر ناشران کتاب هایی از نویسندگان سفیدپوست منتشر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 375

به "مردم کانادا به جای محتوای کتاب به نام نویسندگان اهمیت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کانادا به جای محتوای کتاب به نام نویسندگان اهمیت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید