فوتبال دنیا ، امباپه: برای کسانی که درآمد زیادی دارند یاری به مردم کار سختی نیست

به گزارش مجله سایه، فوتبال دنیا - مهاجم 19 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه با اعلام اهدای پاداش قهرمانی جام دنیای 2018 روسیه به نیازمندان گفت: کسانی که درآمد زیادی دارند بدون مشکل می توانند به مردم یاری نمایند.

فوتبال دنیا ، امباپه: برای کسانی که درآمد زیادی دارند یاری به مردم کار سختی نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، کیلیان امباپه درباره اعطای پاداش قهرمانی جام دنیای 2018 روسیه همراه تیم ملی فوتبال فرانسه به احتیاجمندان گفت: فکر می کنم این پاداش نباید به من پرداخت می شد. من در جام دنیای 2018 روسیه از رنگ های پرچم فرانسه دفاع کردم. من تاکنون پول های زیادی را به دست آوردم و بدین خاطر معتقدم که این پاداش را باید میان احتیاجمندان به آن تقسیم می کردم.

مهاجم 19 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن انگلیس اضافه کرد: خیلی از افراد مریض می شوند و به چنین پول هایی احتیاج دارند. برای کسانی که درآمد زیادی دارند یاری به مردم کار سختی نیست. این یاری من تغییری در زندگی ام ایجاد نمی کند اما زندگی دیگران را تغییر می دهد. این بزرگ ترین شادی است.

کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان جوانان حال حاضر فوتبال دنیا است. در جام دنیای 2018 عنوان بهترین بازیکن جوان را به دست آورد. امباپه همچنین جوان ترین بازیکن فرانسوی لقب گرفت که در این رقابت ها گلزنی نموده است. دیدیه دشان: نمی خواستم با قرار دادن کیلیان امباپه در ترکیب اصلی ریسک کنم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 72

به "فوتبال دنیا ، امباپه: برای کسانی که درآمد زیادی دارند یاری به مردم کار سختی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، امباپه: برای کسانی که درآمد زیادی دارند یاری به مردم کار سختی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید