شناسایی و مطالعه 343 هکتار بافت تاریخی در شهرهای لرستان

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 343 هکتار بافت تاریخی در شهرهای استان شناسایی و مطالعه شده است.

شناسایی و مطالعه 343 هکتار بافت تاریخی در شهرهای لرستان

رضا خالقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 901 هکتار محدوده بافت ناکارآمد میانی، 807 هکتار سکونتگاه غیررسمی و 343 هکتار بافت تاریخی در سطح شهرهای استان شناسایی و مطالعه شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های بازآفرینی شهر دورود بیان نمود: پروژه مرکز توسعه در محله ناصرالدین شهر دورود برای تجهیز و بهره برداری در اختیار دستگاه ها و نهادهای ذی ربط قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به اجرای پروژه ساخت مدرسه 12 کلاسه در منطقه حاشیه نشین محله ناصرالدین شهر دورود اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بهسازی محور پل وحدت و اجرای کانال دفع آب های سطحی انگشته تا سرانجام امسال مورد استفاده و بهره برداری ساکنین این مناطق قرار خواهد گرفت.

خالقی در ادامه با اشاره به پروژه های بازآفرینی شهر الیگودرز اظهار کرد: ساخت پروژه ها در منطقه حاشیه نشین شهر الیگودرز در تیرماه امسال آغاز شده است.

وی بیان نمود: پروژه های کف سازی محور طالقانی و آسفالت پشت کمربندی در محلات حاشیه نشینی الیگودرز تا سرانجام امسال تکمیل و مورد استفاده ساکنین قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: در حوزه راه سه پروژه تکمیلی چهار خطه بروجرد -پل سفید، الیگودرز - داران و پروژه محور ازنا به شازند نیز از مهم ترین پروژه های این اداره کل هستند که به ترتیب 95، 35 و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2409

به "شناسایی و مطالعه 343 هکتار بافت تاریخی در شهرهای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و مطالعه 343 هکتار بافت تاریخی در شهرهای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید