رجبی: از ته قلب طلای تکواندو بازی های آسیایی را می خواهم، چرا نتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم؟

به گزارش مجله سایه، ملی پوش تیم ملی تکواندو گفت: به دنبال درخشش در نخستین حضور خود در بازی های آسیایی هستم و از ته قلب مدال طلای این مسابقات را می خواهم.

رجبی: از ته قلب طلای تکواندو بازی های آسیایی را می خواهم، چرا نتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم؟

سعید رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط خود در آستانه بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: در دو ماه و نیمی که برای آماده سازی جهت حضور در بازی های آسیایی زمان داشتیم، تمرینات بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. از لحاظ روحی و روانی نیز مانند همه بچه ها در شرایط خوبی قرار دارم و مشکل خاصی ندارم و برای حضور پر قدرت و کسب یک مدال خوشرنگ آماده هستم.

وی با عدم نگرانی در خصوص نداشتن تجربه حضور در بازی آسیایی مطرح نمود: میدان های بزرگی مثل مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتیم و نگرانی برای حضور در بازی های آسیایی ندارم. کوشش خواهم کرد بازی های آسیایی را زیاد برای خودم دشوار نکنم که از لحاظ روحی و روانی اذیت شوم. همه نفراتی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند در اندونزی نیز هستند و تنها اسم بازی های آسیایی، ورزشکار را به استرس می اندازد.

ملی پوش تیم ملی تکواندو تاکید نمود: امیدوارم با آمادگی بالایی که دارم به مدال طلا برسم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنم. در اندونزی فقط به دنبال مدال طلا هستم و دلیل آن نیز زحمات و تمرین های دشواری است که در این مدت پشت سر گذاشتم. از ته قلب طلای بازی های آسیایی را می خواهم و امیدوارم در اولین حضور در این رویداد درخشش خوبی داشته باشم.

رجبی در خصوص تکرار عنوان قهرمانی دو دوره گذشته بازی های آسیایی در اندونزی، گفت: چرا نتوانیم این کار را انجام بدهیم؟ ایران یکی از قدرتمندترین تیم های دنیای تکواندو است و نیمی از بهترین تکواندوکاران دنیا در ایران حضور دارند. امیدوارم با نتایج خوبی که کسب می کنیم نیز حرف و حدیثی را باقی نگذاریم و در نهایت نیز به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص حذف مقابل حریف کره ای در مسابقات قهرمانی آسیا، به تسنیم گفت: در ویتنام به حریف کره ای نباختم بلکه شرایط باخت من را رقم زدند. در اندونزی بازیکن کره ای که در ویتنام با او مبارزه کردم حضور ندارد و به خاطر حضور در مسابقات گرندپری روسیه در بازی های آسیایی حاضر نشد. در ویتنام اشتباهات داوری باعث شد مغلوب این بازیکن شوم اما باز هم برای آن باخت بهانه ای ندارم و قصد دارم در بازی های آسیایی جبران کنم.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15

به "رجبی: از ته قلب طلای تکواندو بازی های آسیایی را می خواهم، چرا نتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: از ته قلب طلای تکواندو بازی های آسیایی را می خواهم، چرا نتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید