خدمات جدید در سامانه و اپلیکیشن تهران من برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سایه، خدمات جدید سامانه 137 در مورد مقابله با شیوع ویروس کرونا روی سامانه و اپلیکیشن تهران من نهاده شد و ثبت درخواست سرویس هایی که شهرداری تهران در ارتباط مستقیم با شهروندان در این حوزه ارائه می نماید به سادگی امکان پذیر شده است.

خدمات جدید در سامانه و اپلیکیشن تهران من برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در پی شیوع بیماری کرونا و با توجه به اهتمام شهرداری تهران برای ایفای نقش در پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر آن، بعضی خدمات را به صورت غیرحضوری و به وسیله سامانه تهران من ارائه می نماید.

از جمله موضوعاتی که به تازگی در سامانه ثبت درخواست های مردمی 137 به تهران من افزوده شده، خدماتی است که در این شرایط می تواند یاریی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باشد. شهروندان با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه تهران من و در قسمت 137 می توانند با انتخاب موضوع کرونا به سه دسته از این اقدامات دسترسی داشته و درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

شهروندان تهرانی اعم از پزشکان، پرستاران و نیرو های امدادی در این شرایط با ثبت نام به عنوان داوطلب در بخش اول می توانند در جهت یاری به شهر و همشهریان خود برای مبارزه همگانی با ویروس کرونا گام بردارند.

در بخش دوم، شهروندان می توانند اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را جهت یاری به سایر شهروندان اعلام کنند تا شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و توزیع آن اقدام نماید.

با توجه به اینکه باز بودن اماکن عمومی غیرضروری در این شرایط می تواند موجب گسترش بیماری باشد، شهروندان می توانند در مورد برگزاری هرگونه تجمعات، همایش ها، بازار های محلی و باز بودن مجموعه های ورزشی و ... به شهرداری تهران اطلاع رسانی کنند تا به سرعت اقدام مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

همچنین شهروندان می توانند در تماس با سرشماره 137 و با شماره گیری کد 6 به بخش ویژه مرتبط با مقابله با کرونا متصل شوند و موارد فوق را به صورت تلفنی نیز اعلام کنند.

لازم به ذکر است سازمان فاوای شهرداری تهران که به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن تهران من را رونمایی نموده است خدمات غیرحضوری بسیاری را در جهت تسهیل پرداخت های شهری، انواع قبوض و امکان خرید آنلاین بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس ارائه می نماید.

همچنین در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود است، خدمات ویژه شهری در حوزه حمل و نقل، پارک حاشیه ای و همچنین خدمات غیرحضوری در حوزه شهرسازی که شهروندان را از حضور در دفاتر و شهرداری های نواحی و مناطق بی احتیاج می نماید به سادگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2956

به "خدمات جدید در سامانه و اپلیکیشن تهران من برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات جدید در سامانه و اپلیکیشن تهران من برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید