خبرنگاران محکومیت 136 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین

به گزارش مجله سایه، قزوین - خبرنگاران - متخلفان چهار پرونده اقتصادی در استان قزوین طی روزهای اخیر از سوی تعزیرات حکومتی مجموعا به پرداخت 136 میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

خبرنگاران محکومیت 136 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از این پرونده ها مربوط به یک شرکت تجهیزات گرمایی بود که به دلیل کم فروشی و عدم ارایه خدمات مربوط به ضمانت کالا به 54 میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

هوشنگ محمدی اضافه نمود: یکی دیگر از پرونده ها نیز به یک شرکت شیمیایی تولید حلال های صنعتی اختصاص داشت که به قاچاق مبادرت کرده بود و به پرداخت 10 میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین گفت: در یک پرونده دیگر نیز یک قاچاقچی سوخت در بوئین زهرا به 30 میلیارد ریال جریمه و ضبظ کالای مربوطه محکوم شد.

این مسوول همچنین گفت: محکومیت یک قاچاقچی سوخت در قزوین نیز به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال دیگر پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته در روزهای اخیر از سوی تعزیرات حکومتی قزوین بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: برخورد جدی با متخلفان اقتصادی که موجب اخلال در نظم بازار و تولید می شوند با قوت در دستور کار این دستگاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3844

به "خبرنگاران محکومیت 136 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محکومیت 136 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید