حذف سرگروه تیم ملی بانوان

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، در این مسابقات که در روسیه جریان دارد اکرم خدابنده سرگروه تیم ملی بانوان کشورمان در وزن 73+ کیلوگرم دور اول را به دلیل سروزن نرسیدن دانسه جوزف از جزایر ویرجین پشت سرگذاشت و دور دوم به مصاف نافیا از ترکیه رفت.

حذف سرگروه تیم ملی بانوان

در این دیدار خدابنده مبارزه خوبی را به نمایش گذاشت و در حالی که در راندهای اول و دوم و ابتدای راند سوم از حریف خود بهتر ظاهر شده و 8 بر6 تا ثانیه های سرانجامی پیش بود در نهایت 9 بر 8 مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت. نماینده ترک ها در رده سنی نوجوانان، مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. در تورنمنت های هلند، اوکراین و مولداوی طی چند ماه کذشته قهرمان شده است.

امروز در بخش مردان محمد کاظمی در وزن 54- کیلوگرم در دو مبارزه متوالی جورجیو نیکولائو از قبرس را 15-5 و تایلر موسکات از کانادا را 15 بر صفر شکست داد. وی دور بعد باید با وهاب عزیزی از افغانستان پیکار کند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است. علیرضا نصر ، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده هم از دور مسابقات کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور 22 اردیبهشت ماه به میزبانی روس ها آغاز و 28 اردیبهشت ماه به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 881

به "حذف سرگروه تیم ملی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سرگروه تیم ملی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید