توسعه فضاهای برگزاری نماز جماعت در پارک ها و اماکن گردشگری یاسوج

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمدعلی جاوید در نشست مشترک با رئیس ستاد اقامه نماز استان و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این نشست در ارتباط با برنامه ریزی لازم جهت توسعه فضاهای فیزیکی، توسعه فضاهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت های شهرداری اعم از منابع اقتصادی و یا فضاهای مجازی به منظور توسعه اقامه نماز در سطح فضاهای عمومی شهر برگزار گردید.

توسعه فضاهای برگزاری نماز جماعت در پارک ها و اماکن گردشگری یاسوج

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان صدور ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی با اشاره به برنامه ریزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در ارتباط با امورات نماز به وسیله فضاهای مجازی اضافه نمود: در احداث پارکهای جدید نمازخانه های جمعی و فضاهای انفرادی جهت ادای نماز انفرادی در سطح پارک ها درنظر گرفته شده است.

شهردار یاسوج توضیح داد: با احداث این نمازخانه ها مردم علاوه بر استفاده از فضاهای عمومی و پارک ها می توانند به فرایض دینی خود در این مکان بپردازند.

جاوید به ساماندهی و تجهیز فضاهای اقامه نماز در پارک های شهر یاسوج اطلاع داد و گفت: در ارتباط با فضاهای قبلی که ساخته شد هم قرار شد طرح هایی آماده و به حوزه فنی شهرداری برای ساماندهی و تجهیز آن ها ابلاغ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2341

به "توسعه فضاهای برگزاری نماز جماعت در پارک ها و اماکن گردشگری یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فضاهای برگزاری نماز جماعت در پارک ها و اماکن گردشگری یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید