افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می گردد؟

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، وقتی که حقوق فروردین ماه بازنشستگان واریز شد تصور بر این بود که چه بازنشستگان لشکری و کشوری و چه بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش حقوق امسال را دریافت نمایند.

افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می گردد؟

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

در حالی که افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشور در فروردین ماه سال جاری اعمال شد، اما هنوز افزایش حقوق سال جدید برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی منظور نشده است.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی افزایش می یابد؟

علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تهران در این خصوص به خبرنگاران گفت: از آنجایی که در شورای عالی کار نمایندگان کارگران مصوبه افزایش حقوق را امضاء نکرده اند و سپس کار به شکایت گروه کارگری کشیده شده، هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. همچنین قرار است که در روز چهارشنبه هفته جاری جلسه ای برگزار گردد تا مصوبه افزایش حقوق کارگران مجددا آنالیز یا تصمیم جدیدی گرفته گردد تا منافع کارگران و بازنشستگان نیز تامین گردد.

وی اضافه نمود: در جلسه ای که روز گذشته با حضور مدیرعامل و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید امکان اعمال شدن میزان افزایش دستمزد در حقوق اردیبهشت ماه وجود داشت اما بنا شد تا برگزاری جلسه چهارشنبه شورای عالی کار، دست نگه داشته گردد.

دهقان کیا درباره واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه بیان کرد: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ما، چون بر اساس ماده 111 قانون تامین اجتماعی حداقل حقوق بازنشستگان به مجموعه درآمد حداقل بگیر شاغلان وصل است، باید منتظر باشیم تا تصمیم نهایی گرفته گردد.

وی با بیان این که برای افزایش حقوق ها باید چند روز دیگر نیز صبر کرد، اظهار کرد: امیدوارم از این جلسه خبر خوشی منتشر گردد تا ما هم برای حداقل بگیرانمان خبر خوشی داشته باشیم.

رئیس کانون بازنشستگان تهران در پاسخ به این سوال که آیا افزایش حقوق در اردیبهشت ماه اعمال می گردد؟ گفت: چون حقوق ها به همان میزان قبلی در حال واریز شدن است، بعید می دانم مستمری بگیران افزایش دستمزد را این ماه دریافت نمایند؛ احتمالا ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در ماه های فروردین و اردیبهشت، در خرداد ماه محاسبه می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3963

به "افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید