افتتاح خط فراوری هن تنگ عظیم خودرو در آذرماه

به گزارش مجله سایه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از افتتاح خط فراوری هن تنگ عظیم خودرو در آذر سال جاری اطلاع داد.

افتتاح خط فراوری هن تنگ عظیم خودرو در آذرماه

محمدرضا صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، اظهار کرد: کارخانه صنایع فراوریی عظیم خودرو در حال حاضر با 120 نفر مشغول به فعالیت است.

وی افزود: این واحد در زمینه فراوری سه نوع خودروی فوتون ساوانا و هن تنگ در دو مدل X7 و X5 فعال بوده و قطعات CKD مربوط به خودروی فوتون ساوانا به تعداد 48 خودرو وارد شرکت گردیده و در حال فراوری است. صفی خانی با بیان اینکه خطوط رنگ در حال اجرا عملیات فراوری هستند، افزود: همچنین تجهیزات مربوط به خطوط خودروی هن تنگ در شرکت تخلیه گردیده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کرد: این ادوات پس از تکمیل فنداسیون آماده نصب هستند و لوله های مربوط به خط جوش خودروی هن تنگ در محل نصب گردیده و هم اکنون در مرحله دیوارچینی و تکمیلی است. وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده خطوط خودروی هن تنگ پس از نصب تجهیزات باید در آذر امسال به بهره برداری برسند. صفی خانی حجم سرمایه گذاری در این شرکت را 135 میلیون دلار مطرح نمود و افزود: ظرفیت آن فراوری 18 هزار دستگاه فوتون ساوانا و 96 هزار دستگاه دو مدل هن تنگ در سال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 67

به "افتتاح خط فراوری هن تنگ عظیم خودرو در آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خط فراوری هن تنگ عظیم خودرو در آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید